In memoriam Fred van der Kooij

Donderdag, 1 december 2016

Heden bereikte ons het droevige bericht dat ons (wedstrijd)lid Fred van der Kooij na een lange strijd op 71-jarige leeftijd is overleden.
Fred was een bekend gezicht binnen de wedstrijdgroep van H.S.V. Ons Genoegen en reeds vele jaren een vaste deelnemer aan onze verenigingscompetitie.
Velen van ons hebben gedurende onze verenigingswedstrijden uren en uren naast hem aan de waterkant doorgebracht waarbij de vrolijkheid altijd voorop stond en zo zal hij ook in ons geheugen blijven voortleven. Een vrolijke vent die de glimlach welhaast gebeiteld op zijn gezicht had staan. Het was echt een bijzonder mens waar we nog veel jaren met veel plezier aan terug zullen denken.

We wensen zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen veel sterkte in deze moeilijke periode.

Bestuur HSV Ons Genoegen
SPIJKENISSE