Open Dag - 11 maart - Dorpshuis Hekelingen

Zondag, 19 februari 2017

Diverse commissies aanwezig: Jeugd-commissie, Karper-commissie, Wedstrijd-commissie, Pr commissie en Water en Visstandbeheer, Vliegvissers en Molenberg Hengelsport!

Zaterdag 11 maart  is weer de jaarlijkse “Open dag” van Hengelsportvereniging Ons Genoegen te Spijkenisse .
De deuren gaan open om 13.30 uur en om ongeveer 16.30 is het afgelopen en de toegang is gratis.
Deze dag wordt gehouden in het Dorpshuis Hekelingen, Lede 13, te Hekelingen .

U kunt weer uw vispas, jeugdvergunning of 65+ vispas tegen gereduceerd tarief aanschaffen.
Er zijn weer de diverse commissies aanwezig, te weten, jeugdcommissie alwaar u uw kinderen kunt inschrijven voor de competitie, Karper commissie, Water en Visstandbeheer, Wedstrijdcommissie, Pr commissie en het dagelijks bestuur alwaar u met uw vragen terecht kunt. Ook zijn er 2 vliegvissers aanwezig die u de kneepjes van het vliegen binden kunnen bijbrengen. Tevens is Molenberg Hengelsport aanwezig.

Om half 4 zal weer de tombola plaatsvinden met als hoofdprijs een Samsung Galaxy tab E9.6 en vele andere prijzen.