Karper-koppelwedstrijd 2017 – Carpox’R, Frankrijk

Woensdag, 5 april 2017

19 t/m 24 oktober 2017 - Meld je nu aan!!

HSV Ons Genoegen - Karper-koppelwedstrijd 2017 – Carpox’R, Frankrijk   19 t/m 24 oktober 2017

Dit jaar wordt er weer een karper-koppelwedstrijd georganiseerd, dit maal hebben we gekozen voor het meer Carpox’R van CarpasenS, ligt anderhalf uur onder Parijs. Deze wedstrijd zal een duur zal hebben van 5 nachten.

Er is op dit 18 hectare grote meer totaal plaats voor 8 twee-persoonsstekken en 1 drie-persoonsstek. Wij hebben er echter voor gekozen om met maximaal 7 koppels te gaan, zodat iedereen de ruimte heeft.

De diepte van het meer is gemiddeld 2 meter en maximaal 2,5 tot 3 meter. De bodem is van grind en zand en af en toe een kleiachtig stukje. Veel karpers tussen de 8-12 kg en toppers tot in de 25 kg. In 2014 zijn er nog 50 karpers uitgezet tussen de 15 en 20 kg. Een gemakkelijk water waar je normaal gesproken meerdere karpers per dag kunt vangen.
Voerboten en roeiboten zijn toegestaan; roeiboten worden ook voor 10 euro per dag verhuurd. Douche en toilet zijn aanwezig.

De kosten van deze 5 nachten vissen is € 180,- p.p. Hierbij inbegrepen zijn: 2 geheel verzorgde bbq-avonden.

We noemen het wel een wedstrijd, maar gezelligheid staat voorop, en natuurlijk is het een eer om de wedstrijd te mogen winnen! Op dit prachtige meer met diverse eilandjes en mooi in de natuur moet in ieder geval ieder koppel wel zijn vissen kunnen vangen.

Wil je deelnemen aan de wedstrijd of heb je vragen dan kun je dit doen via onderstaand telefoonnummer.
Dave Arkesteijn
06-14519600