Beste sportvisser,

H.S.V. Ons Genoegen is een actieve vereniging die gezien het ledenaantal de grootste sportvereniging van Spijkenisse genoemd mag worden. De vereniging, opgericht in 1948, kent al jaren een stabiel bestuur dat zich inzet voor de belangen van haar leden op velerlei gebied.
Het bezit of huurt een grote partij water zowel binnen als buiten Spijkenisse alwaar wij ons verzekerd weten van een zeer goede visstand.
Naast de belangenbehartiging van de leden ligt het accent binnen de vereniging al jaren bij het jeugdvissen, waarbij we de jeugdleden naast beter leren vissen ook een beetje wegwijs proberen te maken binnen de natuur en de omgang met deze natuurlijke (leef)omgeving waar we als vissers allemaal deel van uit maken.
Zo hebben we dus naast een educatieve taak ook een opvoedkundige taak en leren we de jeugd respect te hebben voor alles wat leeft en bloeit in en om het water.
Naast alle jeugdactiviteiten hebben we natuurlijk een scala aan activiteiten die u op deze site kunt vinden.

Wij wensen u veel succes met de beoefening van uw en onze hobby!

Het bestuur van H.S.V. Ons Genoegen