In memoriam Koos Kweekel

Donderdag, 21 maart 2019

In memoriam Koos Kweekel

Met leedwezen heeft het bestuur van H.S.V. Ons Genoegen kennis genomen van het overlijden van oud wedstrijdcommissie lid, dhr. Koos Kweekel, die op 19 maart 2019 op 84 jarige leeftijd is overleden. Koos heeft zich jarenlang ingezet als lid van onze wedstrijdcommissie van onze vereniging en was ook na het openbaren van zijn ziekte onverminderd zeer geïnteresseerd in de gang van zaken binnen de vereniging. Hij zal door alle actieve leden herinnerd worden als een fijn lid van onze vereniging en wij wensen zijn familie en vrienden veel sterkte bij de verwerking van dit verlies.

Als laatste herinnering wil ik afsluiten met een voor hem zeer typische uitspraak en wijze les die velen van ons zich tot in lengte van jaren zullen blijven herinneren;
"Als het kleine houtje ondergaat moet je het grote houtje optillen".

Theo Bakker
Secretaris