Jeugdwedstrijden

JEUGDWEDSTRIJDEN

DATA JEUGDWEDSTRIJDEN 2023

In 2023 willen we totaal 6 wedstrijden organiseren waarvan er 2 geschrapt mogen worden. Dus de vier wedstrijden tellen dus mee voor het eindklassement. Kun je op 1 of 2 dagen niet is dat dus geen probleem. Bij 6 geviste wedstrijden tellen de 4 beste scores voor de eindzege.
Per wedstrijd is er wel een dagkampioen.
Na de laatste wedstrijd wordt de jeugdkampioen bekend gemaakt gevolgd met een prijsuitreiking.

De wedstrijden zijn ingepland op:

Zondag 21 mei 2023
Zondag 4 juni 2023
Zondag 11 juni 2023
Zondag 9 juli 2023
Zondag 20 augustus 2023
Zondag 27 augustus 2023

We vissen alle wedstrijden in de Maaswijkvijver aan de Marga Klompéstraat.
We verzamelen om ca. 08.30 uur en vissen van 9.00 tot 12.00 uur.

Inschrijven
Heb je zin om mee te doen, bel of mail dan gerust naar iemand van de jeugdcommissie.
Deelname is alleen mogelijk na voorinschrijving bij de jeugdcommissie voor donderdagavond 20:00 uur voorafgaand aan de wedstrijddag. Dit kan op jeugd@onsgenoegen.com

Indien verhinderd, dan één van de jeugdcommissieleden bellen tot donderdagavond 20:00 uur voor aanvang van een wedstrijd.

Voorwaarden:
Leeftijd t/m 13 jaar, wel een jeugdvergunning maar geen vispas nodig. Leeftijd 14 jaar en ouder of bij het vissen van federatieve wedstrijden, wel een vispas nodig.

Mocht het zo zijn dat één of meerdere deelnemers geen vispas hebben en toch graag mee willen doen is er niets aan de hand.
Voor deze viswedstrijden wordt door het bestuur een vrijstelling gegeven.

Er mag slechts met één hengel worden gevist. De keuze van soort hengel is vrij.
Zorg ook voor een voldoende groot leefnet om je vangst tijdens de wedstrijden in te kunnen bewaren.

-Aanpassing pagina; 21-02-2023-