Baars wedstrijd 2019

28 September 2019, Baars wedstrijd te Spijkenisse.

Op zaterdag 28 september organiseert Hengelsportvereniging Ons Genoegen een Baars wedstrijd in Spijkenisse, waarbij gestreden zal worden om de baars bokaal 2019 met de daarbij behorende prijs.
Er kan met zowel wormen en met kunstaas gevist worden dus vaste hengel vissers en werphengel vissers hebben de zelfde kansen om te winnen.
Inschrijven en verzamelen is op zaterdag 28 september bij Hengelsport Molenberg, Oberonweg 270, te Spijkenisse vanaf 10.15 uur tot 10.45 uur.
Deelname is gratis.

De wedstrijd duurt van 11.00 uur tot 15.00 uur, en om 15.15 uur zijn we dan weer voor de uitslag terug bij de verzamelplek.

Wedstrijd Voorwaarden:
-Er mag alleen gevist worden met 1 hengel, een vaste hengel of werphengel, Het in bezit en bij je hebben van een 2e hengel aan de waterkant is deze dag niet toegestaan.
-Alleen vissen in de wateren van Spijkenisse.
-Alleen vissen met alle soorten kunstaas en wormen.
-Maak een duidelijke foto van je vangst met een goed afleesbaar meetlint op een onthaakmat, vissen die niet op een onthaakmat liggen worden niet geteld.
-Alleen Baars van 15cm en groter worden geteld.
-De grootste 5 baarzen die op de foto worden aangeboden tellen mee, dus vang je er meer dan zullen de grootste 5 tellen.
-Verder is het een must om een goede onthaaktang of hakensteker te hebben om de baars zo veilig te kunnen onthaken zonder beschadiging.

Bij een gelijk aantal centimeters zal de grootste Baars tellen, is er dan nog een gelijk aantal dan zal de 2e grootste Baars tellen, is het dan nog gelijk dan zal het lot beslissen wie de winnaar zal worden van de baars wedstrijd 2019

Voor informatie kun je contact opnemen met roofvis@onsgenoegen.com of Arie Meijer 0652898234 of met Kees Nagelkerke 0624619856.