Feederhengels kansloos …..

Vrijdag, 7 november 2014

16e wedstrijd zaterdagcompetitie gevist aan het Voornse Kanaal.

Lekker weer naar het Voornse Kanaal voor een paar uurtjes voorn vangen. Superweer ook met waarden van rond de 20 °C zijn er warmte records gebroken voor de 1e november. Maken we dat toch ook nog mee. De wedstrijdcommissie had vandaag ouderwets uitgezet voor de deur van Ri-Jo en net voorbij de zwaaikom met dien verstande dat de eerste twee nummers vanaf de brug niet zijn benut (de oude kantnummers 1 en 2). Met 14 man een redelijke opkomst welke we niet echt meer zullen zien toenemen. Ook voor volgend seizoen zal de groep wat uitdunnen maar dat is geen geheim natuurlijk.
spatie
Het vissen was vandaag opnieuw keuzes maken. Na winst in de vorige editie voor de feeder artiesten werden die vandaag aan alle kanten voorbij gestreefd door de vaste stokvissers. Met name voor de deur van Ri-Jo was de voorn volop aanwezig en waren de stokken niet bij te houden. Iedereen die hier de feeder pakte was kansloos want er is geen brasem gezien! In het B vak was het net weer even anders door de minder massaal aanwezige voorn. De verhalen van eerder deze week gaven aan brasem en niet zo weinig ook …. nou de meesten zitten nog te wachten!
spatie
In vak A was er vakwinst voor Edwin Zevenbergen die, gevangen met de stok en middenin het parcours, ruim 6 kilo voorn aan kon bieden. Een 2 was er voor Hans van der Torre die met bijna 5 kilo ook dik tevreden was.
spatie
Het B vak was dit keer voor Wim Langstraat die op de kop met de stok een ruime 3 kilo wist te verschalken. De 2,7 kilo van Ed Verbaas was goed voor 2 punten. scheelt natuurlijk wel even, was zijn 4.3 kilo voldoende voor vakwinst.
Volgende wedstrijd:
15 november 2014, Voornse Kanaal, loten rond 07:30 in Koos’ clubhuis.
Tot dan!