NIEUWE SITE VANAF 7 MAART ONLINE!!

Donderdag, 23 februari 2012

Nieuwe site "H.S.V. Ons Genoegen" online!
Vanaf 7 maart is het dan zover, de nieuwe website van “H.S.V. Ons Genoegen” is online!! Sinds half december is hier hard aan gewerkt en het is een informatieve en leuke site geworden met een professionele uitstraling waar we de komende jaren mee vooruit kunnen. De site is niet “Af”, want we zullen de site blijven aanvullen met nieuwe (up-to-date) informatie, uitslagen en verslagen.

Waarom een nieuwe site?
De oude site, waar veel tijd in is gestoken door Andre, was niet gebruiksvriendelijk en daardoor was het lastig om hem te updaten met de laatste informatie. Bovendien was het lastig om door meerdere mensen (tegelijkertijd) te bewerken en te onderhouden.

Mijnhengelsportverening.nl

Om bovengenoemde redenen zijn we op zoek gegaan naar een oplossing en hebben die gevonden bij Sportvisserij Nederland. Zij bieden sinds kort een service aan, waarbij aangesloten hengelsportverenigingen in enkele stappen een eigen professionele website kunnen aanvragen, inrichten, lanceren en beheren. Tevens zijn er diverse interessante modules zoals de nieuwsmodule, wedstrijd-module, fotoalbum-module en nog veel meer. In onze site hebben we er diverse opgenomen, en is mede daardoor een informatieve en duidelijke site geworden.

Wat kan je nog verwachten?
Zoals gezegd zullen vanaf nu de uitslagen en verslagen van de wedstrijden geplaatst worden, maar ook (nieuws)berichten. Op korte termijn zal de site in ieder geval worden uitgebreid met oude uitslagen en verslagen en komt er een item over karpervissen. Via de nieuwsberichten wordt je op de hoogte gehouden als er updates zijn. Als je overigens zelf artikelen of foto’s wilt laten plaatsen kan dat door contact op te nemen met de webmaster.

Je mening

Wij zijn benieuwd wat je vindt van de site, en je reactie en ideeën zijn daarom van harte welkom. Suggesties voor verbeteringen en (spel)fouten kan je ook melden. Onze voorkeur is om dit te doen via het contactformulier of te mailen naar de webmaster.

Veel plezier met de site.