Zaterdagcompetitie gestart aan het Voornse Kanaal

Zondag, 5 april 2015

Druppels aan de neus bij start 2015!
spatie
Altijd weer een prettige zaterdag zo ergens in april. De 1e wedstrijd van weer een geheel nieuw seizoen. Dit jaar helaas wat afvallers waardoor het clubje wat is ingekrompen maar met niet minder goede moed zijn we weer gestart. Een warm welkom terug voor Jan Z. die de draad gelukkig weer heeft opgekapt in wedstrijdland. Ook een verrassende verschijning was vandaag onze Duitse visvriend Frank Pfennigs die maar liefst ruim 40 kilo is afgevallen! Super gedaan Frank en nu ook volhouden. De vangstberichten vooraf waren niet super maar ook niet slecht dus zou het alle kanten op kunnen. Door een foutje van uw wedstrijdcommissie aan het eind van de wedstrijd duurde de marteling, want het was erg koud, slechts vier uur terwijl, bleek achteraf, 5 uur de nieuwe afspraak was voor april. Helaas kunnen we deze fout niet meer herstellen en een mea culpa is dus op zijn plaats.
spatie
In vak A was er winst voor Piet Zevenbergen die in het laatste uur toesloeg en met ruim 5 kilo dik tevreden zal zijn. Piet maakt er kennelijk een gewoonte van de eerste wedstrijd te winnen want hij herhaalt hiermee zijn start van 2014. Een 2 was er voor de kampioen van 2014, Edwin Zevenbergen, die vissend op de kop naast Piet met even 4 kilo net niet genoeg had maar desondanks toch tevreden was.
spatie
In vak B was het Theo Bakker die vissend op de staart met 3 dikke vissen en ruim 4.6 kilo vis voldoende had voor vakwinst. Een 2 was er voor Jan Verheij die, tussenin zittend, zeer knap naar een 2e plaats viste en op 1 hele gram na 3 kilo aan kon bieden.
spatie
Ook weer heel gezellig …… diverse mensen die om verschillende redenen zijn gestopt komen allemaal even kijken! Erg positief mannen, dank voor jullie aanwezigheid en zoals bekend zijn jullie altijd welkom. We zijn gek op wat extra tips tenslotte …..
spatie
18 april 2014, Bernisse, Zuidland. HEREN LET OP ……. daar we op deze dag echt 5 uur vissen graag een half uur eerder verzamelen!! Verzamelen dus om 06:30 uur, ik hoop wal dat het dan al licht is!
Uw wedstrijdcommissie.