2e wedstrijd zomeravondcompetitie gewonnen door Rien en Tim

Zondag, 20 mei 2012

Vooraf hadden "meneer Koos" en "meneer Henk", samen goed voor meer dan 160 jaar, al wat gevist in Koos zijn thuiswater en zeer goed gevangen. Dat de betrokkenheid van Koos bij zijn jongens zelfs zo ver gaat dat hij persoonlijk de watertemperatuur is op gaan meten spreekt natuurlijk voor hem, is alles al weer droog Koos? Alles was dus aanwezig om er weer een gezellige avond van te maken, nu de vis nog.

Na het fraaie weer van vorige week dit keer een jas extra en ..... koude handen, koude voeten en een enkel buitje tussendoor hielp ook niet echt mee. De vangsten waren op grote delen van het parcours dit keer onder de maat. Alleen in het A vak werd er door een paar deelnemers echter een 8 tal zeer fraaie zeelten gehaakt welke zorgden voor bonusgewichten in dit vak. Dat er ook nog een enkel exemplaar is verspeeld geeft aan dat het hier te doen was. De rest van de deelnemers in vak A moest zich tevreden stellen met wat voorn. Dat deze keer de loting zeer bepalend zou blijken te zijn is een duidelijk verhaal. Dat dit ook zo was in vak B kan u niet ontgaan na het zien van de uitslag. Hier waren de laatste drie kantnummers de place to be met als uitschieter Ed Verbaas, die op een zeer mager stuk voorin toch zijn avond kon redden door het vangen van ook een (bonus)zeelt. Alle anderen moesten knokken voor een paar voorntjes ...en zelfs dat viel niet overal mee. Een ieder die nu nog twijfelt aan de zin of onzin van vakken mag zich bij de wedstrijdcommissie melden.

De uitslagen, verslagen en tussenstand van de zomeravondcompetitie 2012, zijn terug te vinden door in het menu "Wedstrijden" te klikken op "Zomeravondcompetitie". Of door het klikken op deze link.

Foto's van de woensdagavond competitie zijn terug te vinden in het "Foto-album"