Bert en Remco winnen koppelwedstrijd in Breda.

Woensdag, 23 mei 2012

Zondag 20 mei hebben Bert en Remco deelgenomen aan de koppelwedstrijd die georganiseerd werd door Dennis Chumman en Hengelsport BHC uit Breda om de BHC koppelcup 2012.

De week voor de wedstrijd was er redelijk gevangen, en dan met name dikke platten. Vol goede moed begonnen we aan de zes uur durende wedstrijd. We hebben gevist met de vaste stok op 12 meter, op 20 meter met de light feeder en op een meter of 7 á 8 uit de overkant van het ong. 45 meter brede water, genaamd de Boven Mark. In de emmmer hadden we een mix van feeder en brasem en daar aan toegevoegd een blik mais. Er stond een lichte trek in het water wat toch wel een visje zou moeten opleveren. In totaal hebben we één bliekje gevangen en twee dikke platten en dat was goed voor ruim 4900 gram. In het andere vak waren twee winnaars en die hadden ruim 4800 gram. Er was één koppel die hebben er vier dikke vissen aan gehad, maar ze verspeelden er drie. Aan het eind van de wedstrijd waren al verschillende deelnemers naar huis vanwege de slechte vangsten.