Zeer magere vangsten tijdens 3e zomeravondwedstrijd aan Frans Hals- en Leliestraat.

Zaterdag, 26 mei 2012

Met goede moed voor de 3e wedstrijd naar de Frans Halsstraat en Leliesingel waar de vangsten echter heel erg tegen vielen.
De gevangen vis bestond voornamelijk uit kleine voorntjes waardoor het een hele avond werken werd voor nog geen kilo.
Na zijn overwinning vorige week opnieuw een 1 voor Tim van Kapel met 913 gram die het gedurende de gehele avond druk had met vis vangen en het daarnaast zwaar aan de stok had met een snoek die wel raad wist met de dor Tim gevangen vis.
In het vak Leliesingel waren de vangsten nog veel magerder en werd het vak winnend afgesloten door John de Neef met precies 547 gram!

De uitslagen, verslagen en tussenstand van de zomeravondcompetitie 2012, zijn terug te vinden door in het menu "Wedstrijden" te klikken op "Zomeravondcompetitie". Of door het klikken op deze link.

Foto's van de woensdagavond competitie zijn terug te vinden in het "Foto-album"

Volgende week;
Zomertuinen (nabij hockeyvereniging).
Mogelijk volgt verplaatsing na inspectie van het parcours door Koos en Theo. We moeten nog even bekijken of er voldoende ruimte is voor twee vakken met gelijke kansen voor iedereen!