Redelijke gewichten op nieuwe locatie Zomertuinen (Thetfordstraat).

Zondag, 3 juni 2012

Tim en Rien winnen 4e wedstrijd van de zomeravondcompetitie.

Een nieuwe locatie!
Vooraf werd deze grondig door Koos geïnspecteerd en door "mister Zomeravond" zelve in orde bevonden.
De vangsten vielen niet tegen in de voorafgaande " trainingen" waarbij erg veel grote vis werd gehaakt. De grote vis liet het echter deze avond een klein beetje afweten waardoor een groot deel van de deelnemers zich tevreden moest stellen met een netje voorn. Een enkeling die wel een zware vis kon haken eindigde automatisch in de top van het klassement. Een vangst gewicht van 3551 gram leverde opnieuw een 1 op voor Tim van Kapel (drie op een rij!!!) in het A- vak. Met 10 minuten voor tijd een superbrasem kon zijn timing niet beter. In het B vak ging de strijd tussen twee buren (Boomsluiter en Langstraat) welke door de eerste in zijn voordeel werd beslist. Zijn bonusbrasem was wat zwaarder dan die van Wim wat hem met 2236 gram een 1 opleverde.

De uitslagen, verslagen en tussenstand van de zomeravondcompetitie 2012, zijn terug te vinden door in het menu "Wedstrijden" te klikken op "Zomeravondcompetitie". Of door het klikken op deze link.

Foto's van de woensdagavond competitie zijn terug te vinden in het "Foto-album"

Volgende week;
Maaswijkvijver, bekend terrein!
Eens kijken of we de vangsten van 9 mei kunnen evenaren of beter nog, verbeteren!