Jeugdwedstrijden gaan binnenkort weer beginnen. Meedoen?? Lees hier meer.

Dinsdag, 19 april 2016

Op zaterdag 30 april start HSV Ons Genoegen te Spijkenisse weer met de eerste jeugdwedstrijd van het seizoen aan de Frans Halsstraat.

Denk niet dat vissen een kwestie van geluk is want dit is zeker niet waar. Tijdens zo`n wedstrijd wordt de jeugd verschillende dingen bijgebracht zoals: waar de vis zich bevindt ( bodem of half water ), hoe te pijlen met de dobber, wat voor lijndikte moet ik gebruiken en wat voor haakje. Dit zijn allemaal dingen die meetellen of er vis gevangen wordt of niet. Zelfs al vang je niets dan is het nog altijd fijn om in de natuur te zijn en te genieten van de rust en de verschillende ( water ) vogels met hun geluiden.

Na 2 uur vissen is er een prijzentafel met een mooie prijs voor iedereen. Wij vissen met jeugd van 6 t/m 22 jaar in 4 leeftijdscategorieën en vissen van 9.30 uur tot 11.30 uur. Dit gebeurt in competitieverband over 4 wedstrijden waarbij de 3 beste tellen, maar voor het vissen van een enkele wedstrijd ben je natuurlijk ook van harte welkom.

Inschrijven kost niets, bovendien krijg je gelijk een flesje drinken en een zakje chips. Ook voer en maden hoef je niet mee te nemen want die krijg je ook aan de waterkant. Onze jeugdcommissie begeleidt de kinderen wanneer er hulp nodig is of wanneer zij zien dat een kind geen vis vangt. Heel veel kinderen hebben hun rust gevonden in het vissen, dus denk niet dat dit niets is voor uw kind want daar kunt u zich wel eens lelijk in vergissen.

Inschrijven voor de wedstrijd van 30 april of voor meer informatie kunt u bellen met:
Lian Arkesteijn Tel. 0624122809