Grammenspel aan Maaswijkplas.

Zondag, 10 juni 2012

De 5e wedstrijd van de zomeravondcompetitie was er een om snel te vergeten.

We keken er naar uit, opnieuw naar de Maaswijkvijver.
Tijdens de 1e wedstrijd op 9 mei goed voor behoorlijk wat vis maar dit keer gaf de plas echter zijn (of is het haar) geheimen totaal niet prijs of de vis was niet thuis. Het was knokken voor een paar visjes en grote vis hebben we dit keer al helemaal niet gezien. Een grammenspel dus.
Weer netjes vissend in twee vakken werden deze dit keer gewonnen nabij de kopplaatsen (waar hebben we dit vaker gezien?).
Het A vak werd een prooi voor Wim Langstraat die in totaal, schrik niet, exact 700 gram aan kon bieden. Zijn goede kantnummer werd zo volledig uitgebuit.
Het B vak (lekker op de wind) werd een prooi voor de oude meester Ed Verbaas die met een 736 gram het topgewicht van deze avond wist te aan te bieden.
Na afloop gingen er stemmen op de plas voor te dragen voor de ombouw naar een vliegveld. We zullen eens peilen wat de lokale politici en omwonenden van dit idee zullen vinden. Voor ons zelf maar heel snel vergeten deze avond, uithuilen en opnieuw beginnen.

Volgende week;
Ondanks het voetballen tegen onze Oosterburen naar de Kometenstraat, 17:30 uur verzamelen nabij villa van meneer Koos.
Neem wel een radio en oordopjes mee!

De uitslagen, verslagen en tussenstand van de zomeravondcompetitie 2012, zijn terug te vinden door in het menu "Wedstrijden" te klikken op "Zomeravondcompetitie". Of door het klikken op deze link.

Foto's van de woensdagavond competitie zijn terug te vinden in het "Foto-album"