Het Spui ….. het was weer eens zo’n dag!

Maandag, 23 mei 2016

Verslag 4e wedstrijd, Spui.

Voor de 4e wedstrijd naar het Spui. Daar waar in april al geweldige gewichten waren gevangen werd door uw commissie een fraai stukje parcours uitgezet. Een gelukje voor de mannen in het B vak, geen vee in de wei dus lekker met de auto naar het kantnummer gereden. Wat een luxe! Vol verwachting vlogen de korven richting horizon maar ach ……. Leest u nu vooral heel even kort verder!

Het vissen zelf is heel kort samen te vatten ………… snel, maar dan ook heel snel, vergeten! Dramatische vangsten met alleen op de staart van het B vak nog een enkele verdwaalde brasem. Rest was kommer en kwel met alleen wat grondel dus hiermede sluit ik ook direct de berichtgeving vanuit het buitenveld.

In vak A was er na secuur weegwerk winst voor Albert Kannegieter met slechts 173 gram aan grondel. Natuurlijk wel gewoon goed gedaan Albert!. Een 2 was er voor Wim Langstraat die met een paar grondels minder een score wist te behalen van, houd u vast, 86 gram!

In vak B was het zaak helemaal achterop te loten. Jan Zevenbergen pakte het kopnummer op de staart en scoorde met 4.1 kilo opnieuw een 1. Een prima dag voor Jan! Theo Bakker viste middenin het vak een 2 met 1841 gram.

Volgende wedstrijd:
4 juni 2016 Bernisse, Zuidland.
We laten jullie nog weten waar we gaan vissen i.v.m. afgezette deel nabij de Pannenkoekenbakker. Verzamelen om 06:30 uur.
Tot dan!

Uw wedstrijdcommissie.