De Bruin en de Bruin slaan toe aan Kometenstraat.

Zondag, 17 juni 2012

Ondanks het voetballen tegen onze Oosterburen gewoon lekker een visje vangen aan de Kometenstraat met slechts 1 afzegging (en dat niet voor het voetballen!!).

Na een 1e wedstrijd met behoorlijk veel zeelt waren de verwachtingen hoog gespannen. Echter een compleet ander beeld op deze voetbalavond. Waar eerder de zeeltvangsten genoteerd konden worden was het nu kommer en kwel en was de vis maar zeer moeizaam te verleiden. Naast de brug op 1 zat Wim Langstraat wel lekker in de vis en hij zou, na eerst een deel van zijn stok gebroken te hebben, zich later deze avond ontpoppen tot als groot slangenbezweerder door het vangen (en direct terugzetten) van 3 palingen waaronder een van het formaat bromfietsband.

Alle eer ging vanavond echter naar de Bruin en de Bruin die beide wat zeelt wisten te vangen op een deel van het aprcours waar het juist de editie heel lastig was een visje te vangen. Afgetekend scoorden beide een 1 en naar verluid zijn Andre en Kevin vol trots en luid zingend naar het Hellevoetse terug gereden.

Grote pechvogel op deze avond was Peter Vrijenhoek, die zittend op het staartnummer, het presteerde 5 zeelten te haken maar ze ook allemaal weer te verspelen. Ergens moet er iets niet goed gegaan zijn.
Er gingen langs de waterkant al stemmen op dat de vissen het op Peter hadden voorzien vandaag want door menigeen werd er zeelt met een zwaaiende staart gesignaleerd. De meneer die beweerde een zeelt met opgestoken middelvinger te hebben zien passeren wordt uitgenodigd voor een check bij de lokale opticien! Wanneer deze niets kan vinden volgt zeker een tijdelijke opname in het rusthuis.

Volgende week;
Frans Halsstraat en Leliesingel.

De uitslagen, verslagen en tussenstand van de zomeravondcompetitie 2012, zijn terug te vinden door in het menu "Wedstrijden" te klikken op "Zomeravondcompetitie". Of door het klikken op deze link.

Foto's van de woensdagavond competitie zijn terug te vinden in het "Foto-album"