Edwin en Giel winnen aan het Voedingskanaal.

Zondag, 17 juni 2012

Na 2 weken geleden aan de Plaatweg te hebben gevist, werd de 6e wedstrijd aan hetzelfde kanaal gevist nabij Zwartewaal.

Vooraf waren de vangstberichten wisselend, en daardoor was het een verrassing wat het vandaag zou worden. In vak A is nog redelijk vis gevangen en werd Giel de winnaar met 4,7 kg. In het andere vak was Edwin de enige die 2 brasems wist te vangen en was met 2,4 kg de winnaar.

De uitslagen, verslagen en tussenstand van de zaterdagcompetitie 2012, zijn terug te vinden door in het menu "Wedstrijden" te klikken op "Zaterdagcompetitie". Of door het klikken op deze link.

Foto's van deze wedstrijd zijn terug te vinden in het "Foto-album"