Heerlijke zomeravondwedstrijd aan Thetfordstraat.

Maandag, 2 juli 2012

Opnieuw naar de Thetfordstraat waar voorafgaand aan het vissen de lokale politie nog werd ingeschakeld voor enkele honden in een lokaal gestalde caravan. Overigens weinig actie mogen zien behalve een wat verveeld uit de bus kijkende heren.

Weer een avond om door een ringetje te halen en de vangsten vielen niet echt tegen al moet gezegd dat daar niet iedereen zo over zou denken na afloop (jammer Rien, was wel een topnummer!!)
Hier en daar werden weer wat superbrasems gevangen die de avond voor deze deelnemers een fraai einde bezorgden. Wim had het nog even erg zwaar aan de stok met een karper maar moest na behoorlijk wat strijd en kunst en vliegwerk zijn meerdere erkennen in deze vis. De overige deelnemers moesten zich tevreden stellen met fraaie voorn waaronder sommige weer van een bedenkelijk klein nivo. Met als vakwinnaars Jeroen en Wim (beide rond de 3 kilo vis) een geslaagde avond met nog een extra vermelding voor "Zeelten Peter" Vrijenhoek. Opnieuw moest hij een paar van die zware bruine jongens laten voor wat ze zijn. Wat doe je toch met die vissen Peet?

Volgende wedstrijd ---> Maaswijkvijver.
Ik ken er een paar die hier niet vrolijk van worden, we zullen het gaan zien.

De uitslagen, verslagen en tussenstand van de zomeravondcompetitie 2012, zijn terug te vinden door in het menu "Wedstrijden" te klikken op "Zomeravondcompetitie". Of door het klikken op deze link.

Foto's van de woensdagavond competitie zijn terug te vinden in het "Foto-album"