Natte bedoeling aan Maaswijkplas.

Maandag, 9 juli 2012

Opnieuw naar de Maaswijk voor alweer de 9e zomeravondwedstrijd. Zou deze keer een erg natte bedoeling worden, hoe bedoelt u zomeravond ....

Alweer de 9e wedstrijd dus, wat gaat de tijd hard als je lol hebt. Een avond waarbij de regen, gelukkig maar tijdelijk, met bakken uit de hemel kwam en er zelfs een klapje onweer in de verte zich liet roeren. Wel opvallend dat sommigen pas na het buitje vis gingen vangen en juist anderen slechts toe moesten kijken. De vis wilde al niet zo dus werd het eigenlijk weer een grammenspel. Was een raar avondje derhalve.

Met een fraaie zeelt voor Albert (de blauwneuskoning van de zaterdag) en bijna 2 kilo een fraaie 1e plaats voor deze doorzetter, het andere vak was voor Pascal Vrijenhoek die zelfs in de regen met zijn zonnebril op gevist schijnt te hebben (scherp luchtje Pas?).

Nog wel een grote verrassing voor good old Ed Verbaas die dacht een zeer fraaie vis gehaakt te hebben maar teleurgesteld moest concluderen dat een schildpad zijn aasje had gevonden. Voorzichtig werd de tropische verrassing weer aan de vijver toevertrouwd (welke "gek" zet trouwens zijn schildpad nou in die vijver, beestje lijkt me kansloos de komende winter!! Een beetje meer verstand op het moment van aankoop had dit wellicht tegen gehouden).

Volgende wedstrijd ---> Kometenstraat.
Alweer de laatste van dit jaar. We hopen op een mooie avond en veel vis.
Verzamelen om 17:30 voor Koos' clubhuis!

De uitslagen, verslagen en tussenstand van de zomeravondcompetitie 2012, zijn terug te vinden door in het menu "Wedstrijden" te klikken op "Zomeravondcompetitie". Of door het klikken op deze link.

Foto's van de woensdagavond competitie zijn terug te vinden in het "Foto-album"