Magere vangsten op slotavond zomeravondcompetitie 2012.

Woensdag, 18 juli 2012

Wim Langstraat winnaar Zomeravondcompetitie 2012!!

Voor alweer de laatste avond verzamelen bij Koos' clubhuis aan de Kometenstraat.
Met nog een spannend slot voor de boeg presteerden de 2 titelkandidaten Tim en Wim het om naast elkaar te loten zodat er een zware strijd aan zat te komen. Deze "strijd" werd uiteindelijk in het voordeel van Wim beslist maar echter niet door zijn prestatie op deze avond. Voor beide was het lastig aan de vis te komen waardoor een minder hoge bijschrijver Wim voor de zoveelste keer de zomeravondtitel opleverde (ik ben echt de tel kwijt). Dat de op de staart vissende secretaris niet echt meewerkte om Tim de noodzakelijke 1 te scoren was een bijkomstigheid. Hij kon (goed geloot voor me Koos!!) de avond winnend afsluiten met een gewicht van even 2 kilo. In het A vak weer een opmerkelijk prestatie van "Zeelten Peter" Vrijenhoek die geen zeelt kon haken maar dit keer wel scoorde met maar liefst twee schildpadden, geen primeur maar toch het vermelden waard. Het A vak werd winnend afgesloten door Loek die hier slechts 534 gram voor nodig had dus om nu te zeggen dat we lekker vis hebben gevangen, nee!!

Na afloop voorafgaand aan de korte prijsuitreiking voor "meneer Zomeravond " Koos een wel heel mooi presentje. Aangeboden door het bestuur werd aan hem een hele emmer "Koos wondervoer" overhandigd. Vismaat "meneer Henk" zal het erg lastig gaan krijgen de komende tijd. Zit daar mooi ruim 150 jaar ervaring langs de waterkant. Voor onze schrijfdame Conny ook een zeer verdiend woord van dank en een mand vol "lekkere luchies" voor haar nimmer aflatende enthousiasme en werk aan de waterkant.

De prijsuitreiking zelf was natuurlijk zo gepiept;
1e plaats en de wisseltrofee voor Wim Langstraat, 2e Tim van Kapel (knap gevist Tim!!) en 3e de reeds vakantie vierende Rien Boomsluiter (gelukkig wilde zijn vismaat en tevens rode lantaarndrager van deze editie, Kees de Jong, graag even voor Rien op de foto).

Afsluitend ....
Een ieder dank voor hun deelname, een prettige vakantie en graag tot ziens volgend jaar!

De uitslagen, verslagen en eindstand van de zomeravondcompetitie 2012, zijn terug te vinden door in het menu "Wedstrijden" te klikken op "Zomeravondcompetitie". Of door het klikken op deze link.

Foto's van de woensdagavond competitie zijn terug te vinden in het "Foto-album"