2 september jaarlijkse 50+ viswedstrijd

Woensdag, 29 augustus 2012

De PR commissie organiseert op zondag 2 september weer de jaarlijkse 50+ viswedstrijd aan de Maaswijkvijver.

Een traditioneel zeer gezellige ochtend speciaal voor alle 50+ leden waarbij de winst eigenlijk niet zo heel erg belangrijk is. Het samen actief zijn aan de waterkant en de onderlinge sfeer zijn van veel meer waarde. De wedstrijd staat open voor alle leden (zowel mannen als vrouwen) die de leeftijdsgrens van 50 jaar hebben bereikt. Verzamelen en loten om 08:00 uur op hoek Marga Klompestraat met Joke Smitlaan. Vissen op gewicht van 09:00 tot 12:00 uur waarna de prijsverdeling volgt aan de waterkant. Uw opgave via Rens van Bijsterveld op telefoonnummer 0181-616926.