Arend en Adriaan winnen ook aan het Brielse Meer

Zondag, 16 september 2012

Na de winst van 2 weken geleden aan het Spui, winnen Arend en Adriaan ook aan het Brielse Meer.

De 12e wedstrijd van het seizoen werd met 22 deelnemers gevist aan het Brielse Meer.
Het zonnetje was volop aanwezig en met weinig wind was het prachtig zomerweer.
Na eerder in het seizoen al 2 wedstrijden aan dit water te hebben gevist, waarbij redelijk vis is gevangen was het nu toch weer afwachten hoe het zou gaan.

Uiteindelijk bleek dat er op de diverse plekken verspreid over het parcours een aantal vissers redelijk vis wisten te vangen en dat er aanzienlijk meer vis is gevangen dan de eerste 2 wedstrijden aan dit water. Met name Adriaan had vandaag weer een top-dag met ruim 17 kg. Na de winst aan het Spui wist hij wederom te winnen in het B-vak. De winnaar in het A-vak was Arend met 9 kg en daarmee wist hij ook zijn 2e wedstrijd op rij te winnen!

Het podium in vak A werd gecompleteerd door Giel en Jan en in het B-vak door Bert en Edwin.
Omdat deze 6 vissers bij elkaar staan in de tussenstand waren er bovenin geen verschuivingen en is de spanning voor de eindoverwinning nog volop aanwezig. De komende 6 wedstrijden (1x Bernisse en 5x Voorns Kanaal) zullen spannend worden en zal waarschijnlijk pas de laatste wedstrijd duidelijk worden hoe het podium van dit seizoen er uit zal zien.

De uitslagen en tussenstand van de zaterdagcompetitie 2012, zijn terug te vinden door in het menu "Wedstrijden" te klikken op "Zaterdagcompetitie". Of door het klikken op deze link.

Foto's van deze wedstrijd zijn terug te vinden in het "Foto-album".