Jeugd en hengelsport.

Zondag, 26 februari 2017

Voor kinderen die willen leren vissen en voor kinderen die zelfs al met wedstrijden mee willen doen, kan je bij ons terecht!! We hebben een enthousiaste en actieve jeugdcommissie. Lees hier meer en kom naar onze OPEN DAG.

Op zaterdag 11 Maart 2017 wordt er in het dorpshuis in Hekelingen een open dag georganiseerd door HSV Ons Genoegen Spijkenisse. Voor de jeugdcommissie bij uitstek de gelegenheid om nieuwe jeugdleden te werven. Wij organiseren namelijk gratis jeugdwedstrijden, met een mooie prijzentafel, in de singels van Spijkenisse. Deze wedstrijden ( 4 stuks in 2017 en in 4 leeftijds categorieën ) zijn behalve leuk ook erg leerzaam want vissen is zeker geen kwestie van geluk maar van kunnen. Ook het beleven van een enkele wedstrijd is mogelijk. Dit willen wij de jeugd erg graag bijbrengen zodat zij een leuke hobby hebben die zij overal ter wereld kunnen beoefenen. Op deze open dag krijgt de jeugd tot 14 jaar een gratis jeugdvergunning waarmee zij het hele jaar in de wateren van Spijkenisse mogen vissen. Ook liggen er diverse gratis visbladen en foldermateriaal. Tevens zijn er allerlei vismaterialen te koop bij de hengelsport kraampjes, wordt er uitleg gegeven over allerlei soorten lokvoer, materiaal en visstekken en wordt er een tombola gehouden met zeer mooie prijzen. Wij zitten te springen om nieuwe jeugdleden in de leeftijd van 6 t/m 22 jaar.

De jeugdcommissie organiseert ook een dameswedstrijd en een familievisdag. Gegevens en wedstrijddata van alle wedstrijden liggen op de open dag uitgeprint klaar op de kraam van de jeugdcommissie of bezoek de verenigingssite. ( www.onsgenoegen.com of www.hsvonsgenoegen.nl )

Graag tot ziens op onze open dag.

Dorpshuis
Lede 13