Magere vangsten tijdens 16e wedstrijd aan het Voorns Kanaal

Zondag, 11 november 2012

Met in totaal slechts 13,4 kilo is dit de slechtste wedstrijd van het seizoen (tot nu toe).

De 16e wedstrijd aan Het Voorns Kanaal was er één om voor de meesten snel te vergeten; met in totaal 21 vissers is er slechts 13,4 kg vis gevangen. Daarmee is het nu (qua vangsten) de slechtste wedstrijd van het seizoen. Wat wel mee viel, was het weer. Aan het begin van de week was er namelijk voor deze dag nog windkracht 6 en flink wat regen voorspeld, maar met een matige wind en af en toe een licht buitje was het redelijk uit te houden aan de waterkant.

De mannen die wel tevreden konden terug kijken op deze wedstrijd waren Piet Zevenbergen en Andre van Noort. Piet Zevenbergen wist iets meer dan 3 kg te vangen en wist daarmee voor de eerste keer dit seizoen zijn vak te winnen. In zijn vak waren er 4 vissers die een brasem wisten te vangen (allen pas het laatste uur), maar Piet was de enige die er 2 ving, en wist daardoor de winst te pakken.

In het andere vak, bij Rijo, lukte het Andre van Noort om opnieuw te winnen, met een gewicht van ruim 2,5kg. Daarmee was het al weer zijn vierde overwinning op rij en is hij zeker ook favoriet voor de laatste 2 wedstrijden. Hans van der Torre werd knap tweede en Rens derde.

De uitslagen en tussenstand van de zaterdagcompetitie 2012, zijn terug te vinden door in het menu "Wedstrijden" te klikken op "Zaterdagcompetitie". Of door het klikken op deze link.

Foto's van deze wedstrijd zijn terug te vinden in het "Foto-album"