2e jeugdwedstrijd gevist aan de Frans Halsstraat.

Zondag, 29 april 2018

Op zaterdag 28 april 2018 heeft de jeugd van hengelsportvereniging Ons Genoegen te Spijkenisse weer haar tweede wedstrijd van dit jaar gevist.

Er is gevist in het water aan de Frans Halsstraat omdat het water aan de Zonnebloemstraat glashelder was en er daardoor bijna geen visje te vangen zou zijn. Er hebben zich 18 vissertjes gemeld die ondanks de kou en de teleurstellende visvangst de 2 uur durende wedstrijd zijn blijven vissen.

Uitslag:
Groep D ( 6 t/m 8 jaar ):
1e Kayleigh Heslinga 3 vissen
2e Menno Moree 1 vis
De rest geen vis.

Groep C ( 9 t/m 12 jaar ):
1e Stijn Schenderling 4 vissen
2e Gyandro Dortalina 1 vissen
De rest geen vis.

Groep B ( 13 t/m 16 jaar ):
Niemand vis.

Groep A ( 17 t/m 22 jaar ):
1e Mark Ouwehand 50 gram
De rest geen vis.

De volgende wedstrijd is op zondag 3 juni en zal gehouden worden aan de Willemshoevelaan.
Opgeven uiterlijk op donderdag voor aanvang van een wedstrijd tot 20.00 uur.
Inschrijven voor deze wedstrijden is gratis en tijdens de wedstrijden krijgt de jeugd een zakje chips en een flesje drinken. Ook is er voor iedereen prijs. ( Voor de 2 oudste groepen pas bij de laatste wedstrijd )
Voor informatie en opgeven kunt u terecht bij de jeugdcommissie:
Ron en Lian Arkesteijn 0181 635649 of 06 24122809