Michel van Druten doet wederom mee aan de Alpe d'Huzes

Maandag, 11 februari 2013

Michel (van de Karpercommissie) doet 6 juni mee aan de Alpe d'Huzes en gaat weer proberen om op 1 dag de Alpe d'Huez 6x te beklimmen.

Wie ben ik en wat ga ik doen?
Ik ben Michel van Druten, 28 jaar oud en woonachtig in Spijkenisse. Op 6 juni 2013 ga ik wederom met mijn team Bikers Passion proberen om per persoon 6x de Alpe d’Huez op 1 dag te gaan beklimmen. Dit alles voor de stichting Alpe d’HuZes om zoveel mogelijk sponsorgeld binnen te halen. Dit ga ik doen op de racefiets.

Waarom doen we dit?
Iedereen kent wel iemand in zijn naaste familie,vriendenkring of collega die te maken heeft of heeft gehad met kanker. Alpe d'HuZes zet zich ervoor in dat de strijd tegen kanker uiteindelijk wordt gewonnen. Dat kanker niet meer als een dodelijke ziekte, maar als een chronische ziekte kan worden gezien.

Hierbij heb ik uw steun hard nodig. Via mijn actiepagina http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/michelvandruten/michel-van-druten/ kunt u onze inspanningen bijhouden. Op deze actiepagina kunt u o.a. ons doel, teamacties en blog bekijken. We willen onze sponsoren zo veel mogelijk op de hoogte houden van trainingen sponsoropbrengsten e.d. via deze actiepagina is alles te bekijken.

Op deze pagina vind u ook de knop “steun mij” via deze link kunt u mij een teamlid of het team sponsoren. Dit kan particulier en als bedrijf. Verder heeft u de optie om een bedrag te sponsoren of per beklimming te sponsoren. Dit kan heel simpel met IDEAL of eenmalige machtiging. Werkelijk alles is welkom, elke euro is er 1. Voor bedrijven die bedragen boven de €500 willen sponsoren kunnen gebruik maken van diverse sponsormogenlijkheden. Zie hiervoor de sponsortabel voor bedrijven.

Wat is Alpe d'HuZes
Alpe d'HuZes is een actie waarbij fietsers, alleen of in een team, geld bijeen fietsen waarmee zij een bijdrage leveren aan de strijd tegen de gevolgen van kanker. Op één dag wordt getracht zes maal de legendarische Alpe d'Huez beklommen. Een bijna onmogelijke opgave. Toch lukte het in de jaren 2006 tot en met 2012 al heel veel deelnemers, zelfs een aantal (ex-)kankerpatiënten. In 2012 werd een recordbedrag van meer dan 32,2 miljoen Euro opgehaald

Maar Alpe d'HuZes is nog veel meer dan dat!

Alpe d'HuZes en haar Missie
Alpe d'HuZes zet zich ervoor in dat de strijd tegen kanker uiteindelijk wordt gewonnen. Dat kanker niet meer als een dodelijke ziekte, maar als een chronische ziekte kan worden gezien. Klik hier en lees alles over de visie en missie van Alpe d'HuZes.

Alpe d'HuZes en haar Anti-strijkstokbeleid
Alpe d'HuZes hanteert een strikt anti-strijkstok beleid. Alleen daardoor kunnen we garanderen dat 100% van het ingezamelde geld ook daadwerkelijk ten goede komt aan het onderzoek naar de bestrijding en preventie van kanker. Klik hier en lees de impact van het Alpe d'HuZes Anti-strijkstokbeleid.

Waar gaat uw geld naar toe
Het KWF Alpe d'HuZes fonds wordt voor verschillende doelen gebruikt, hier een overzicht van de bestedingsdoelen en nogmaals, al uw geld gaat hier naar toe, we gebruiken niets van uw geld om het evenement zelf te organiseren. Dat wordt allemaal door de deelnemers en de vrijwilligers zelf gedragen.

Ik hoop dat ik u enthousiast heb kunnen maken om mijn team te sponsoren om de strijd tegen kanker uit te bannen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact met mij opnemen via de mail en/of actiesite.

Namens Team Bikers Passion,
Michel van Druten