Huldiging 25 jarig bestuurslidmaatschap Rens van Bijsterveld

Zondag, 9 december 2018

Op de algemene ledenvergadering is Rens van Bijsterveld gehuldigd voor zijn 25 jarig bestuurslidmaatschap.

Rens is op 17 april 1993 officieel toegetreden tot het bestuur van H.S.V. Ons Genoegen om na wat jaartjes warm draaien als algemeen bestuurslid nu al weer jaren, als opvolger van Frans van der Bruggen, de voorzittershamer te hanteren. Een bestuurder met voldoende vlieguren die naast besturen ook nog gewoon zelf de hengel hanteert. Dit is vast zijn drijfveer of energiebron voor zijn vele jaren bestuurslidmaatschap en inzet voor onze vereniging waarvoor heel veel dank!
Uit handen van penningmeester Wim Langstraat ontving Rens de bekende envelop met inhoud waarvoor hij ongetwijfeld een juiste bestemming heeft.

Rens nogmaals dank voor je inzet!

Mede namens de overige bestuursleden,

Theo Bakker
Secretaris