Zaterdag 9 maart 2019 - OPEN DAG

Woensdag, 20 februari 2019

Op zaterdag 9 maart 2019 vindt weer de jaarlijkse “Open dag” van Hengelsportvereniging Ons Genoegen te Spijkenisse plaats.

De deuren gaan open om 13.30 uur en om ongeveer 16.30 is het afgelopen en de toegang is gratis. Deze dag wordt gehouden in het Dorpshuis Hekelingen, Lede 13, te Hekelingen.

U kunt dan weer uw vispas, jeugdvergunning of 65+ vispas tegen gereduceerd tarief aanschaffen.Er wordt nog steeds druk gezocht naar de opvolging voor de jeugdcommissie. Heeft u interesse kom dan even langs voor een gesprek.De overige commissies die aanwezig zijn bestaan uit; karper, water en vistandbeheer, wedstrijd, public-relations, roofvis en ook is het dagelijks bestuur aanwezig alwaar u met uw vragen terecht kunt. Tevens zijn er 2 vliegvissers aanwezig die u de kneepjes van het vliegen binden kunnen bijbrengen en u kunt terecht bij twee zeevissers om meer te weten te kunnen komen over het vissen aan de kust.

Om half vier is er weer de traditionele tombola met dit keer als hoofdprijs een 32 Inch Solaro LED tv type 32LED1500.
Tevens zijn er drie FOX karper hengels 12 ft. (3.66 mtr) te winnen.