Angelique van Voorst wint dameswedstrijd!

Maandag, 1 juli 2019

Op zondag 16 juni is de jaarlijkse damesviswedstrijd van HSV Ons Genoegen Spijkenisse weer gevist. Het was een redelijk zonnige dag met af en toe een dreigende donkere wolk en 3 druppels regen. De 10 dames wisten bijna allemaal een visje te vangen en sommige zelfs een heleboel, maar dat het om de grammen draaide kun je aan de uitslag zien.

Uitslag:
1e Angelique van Voorst 1170 Gram
2e Esmeralda Arkesteijn 510 Gram
3e Saskia Doff 490 Gram
4e Jantina Vaandrager 460 Gram
5e Cinta Bergervoet 240 Gram
6e Yvonne Handada 125 Gram
7e Fiona Eijtink 110 Gram
8e Candell v.d. Weert 100 Gram
9e Anneke Iedema 40 Gram
10e Door Doff 0 Gram

De prijzentafel was weer zeer goed gevuld met mooie prijzen mede dankzij sponsoring door:
Van der Valk Hotel Rotterdam-Blijdorp

De volgende damesviswedstrijd zal gehouden worden in 2020 en zal voortaan worden georganiseerd door Dave en Esmeralda Arkesteijn aan wie wij het stokje hebben doorgegeven. Nadere informatie hierover volgt.

Iedereen bedankt voor het enthousiast meedoen aan de wedstrijden en een fijne zomer(vakantie) toegewenst.

De jeugdcommissie
Ron en Lian Arkesteijn