Baarswedstrijd gewonnen door De Koning.

Zondag, 29 september 2019

Verslag baarswedstrijd Ons Genoegen 28-9-2019.

Deze ochtend konden de vissers lekker uitslapen want we gingen pas verzamelen bij Hengelsport Molenberg van af 10.15 uur tot 10.45 uur.
Ze voorspelden deze dag behoorlijke buien en dat hield de mensen denk ik lekker thuis, er kwamen maar 8 vissers op deze baarsdag af.

Klokslag 10.45 gingen de vissers op pad met hun kunstaas en hun wormen die ook voor deze dag gebruikt mochten worden.
Het kunstaas was wisselvallig bij de vissers en de wormen vingen als een gek, alleen niet de vissen die we moesten hebben, Arie wist alleen maar kleine baars te vangen tot 14 cm en dat was te weinig om op de kaart te zetten want de baars moest 15cm en meer zijn , er werd op de wormen grote voorns gevangenen mega voorns zoals je ze zelden ziet, ook de roofblei, winde, grondels, waren er dol op.

Ricardo Meijer had er de vaart in deze dag hij wist een karper te haken van formaat maar toverde ook de grootste baars van de dag uit het water wat goed was voor een waardebon van grootste Baars.

A.de Koning wist aan kunstaas een mooie reeks baarzen te vangen uit de boezem en had met de 5 grootste baarzen een totaal van 116cm, dat was genoeg om baars winnaar te worden en kreeg uit handen van Arie het felbegeerde bord en de waardebon die daar aan vast zat, Ricardo Meijer werd 2e met 57 cm en E.v/d Vijver was 3e met 55 cm

Wij willen graag het bestuur van Ons Genoegen bedanken voor het ere boord en de waardebonnen die zij beschikbaar stelde voor deze dag en natuurlijk ook Stephan Molenberg van Hengelsport Molenberg voor de extra sponsoring van deze dag.