Inschrijving karper-koppelwedstrijd geopend!

Zondag, 24 maart 2013

Hallo allemaal,

De inschrijving voor de 24-uurs karper-koppelwedstrijd is weer geopend!

Dit jaar zal er gevist gaan worden in de vestinggrachten van Hellevoetsluis en zal gaan plaatsvinden van zaterdag 13 juli (12.00 uur) tot zondag 14 juli (12:00 uur). Verzamelen zal op 13 juli rond 09.00 uur worden.

Er kunnen maximaal 10 koppels aan deze wedstrijd deelnemen. De deelname kost € 40,- per koppel en lidmaatschap van HSV Ons Genoegen Spijkenisse is verplicht.

Voor inschrijving en/of extra informatie kan er contact opgenomen worden met Dave Arkesteijn (06-14519600).

We kijken uit naar jullie deelname!

Dave Arkesteijn & Michel van Druten
Karpercommissie en Visstandbeheer HSV Ons Genoegen Spijkenisse