Zaterdagcompetitie van start gegaan aan het Brielse Meer.

Woensdag, 10 april 2013

Na maanden van rust (er zijn er die sinds december 2012 geen hengel meer hadden aangeraakt) een frisse start van 2013. Ondanks enkele zeer begrijpelijke afzeggingen een geweldige groep van 23 deelnemers!! En die hadden er duidelijk zin in. Dit keer een start aan het Brielse Meer dat normaal gesproken in deze periode goed is voor vele kilo's brasem maar helaas heeft een zeer langdurige winterperiode hier enorm veel roet in het eten gegooid. Het was dit keer ronduit treurig gesteld met de vangsten. Wel weer bijzonder was de vangst van 3 houtingen! Deze beschermde vissoort lijkt aan een opmars bezig in Nederland (zie ook het laatste artikel in Het Visblad).

Een extra woord van welkom aan Frank Pfennigs die zeer regelmatig vanuit Duitsland zijn domicilie kiest op de camping en binnen Ons Genoegen zijn wedstrijden zal komen vissen.

En ook weer terug van weggeweest .... John de Neef (ook wel bekend als "De Pantoffelman").
John we hopen dat je gezondheid je wat minder in de steek zal laten deze jaargang en we weer allemaal twee wekelijks getuige mogen blijven zijn van je ondeugende glimlach en je onnavolgbare manier van aanpak aan de waterkant. Het is altijd weer een feest naast John te zitten.

De uitslagen en tussenstand van de zaterdagcompetitie 2013, zijn terug te vinden door in het menu "Wedstrijden" te klikken op "Zaterdagcompetitie 2013". Of door het klikken op deze link.

Foto's van deze wedstrijd zijn terug te vinden in het "Foto-album"