2 jeugdwedstijden; 29 mei en 26 juni

Zaterdag, 15 mei 2021

Lees hier verder en geef je snel op!!

Dit jaar worden er weer jeugdwedstrijden georganiseerd door de nieuwe jeugdcommissie bestaande uit Mike Piepenbroek en Kees Nagelkerke!

Wedstrijd 1: Zaterdag 29 mei a.s. van 9.00 tot 12.00 uur in de oude haven achter theater De Stoep in Spijkenisse.
Wedstrijd 2: Zaterdag 26 juni a.s. van 9.00 tot 12.00 uur Maaswijkvijver aan de Marga Klompestraat.
(Dus niet aan de Vondelsingel in Spijkenisse Noord.)
Wedstrijd Voorwaarden:
●Geldt voor jeugd t/m 18 jaar
●Er mag alleen gevist worden met 1 hengel. Het in bezit en bij je hebben van een 2e hengel aan de waterkant is deze dag niet toegestaan. Soort hengel maakt niet uit.

Ook niet jeugdleden zijn uiteraard van harte welkom.
Het zijn twee losse wedstrijden en er zijn leuke prijsjes te winnen.

In verband met Corona verzoeken wij de begeleiding van de deelnemers mondkapjes te dragen tijdens het inschrijven.
Verder proberen wij zo veel mogelijk afstand te bewaren voor, tijdens en na de wedstrijd.

Aanmelden; Via ons mailadres jeugd@onsgenoegen.nl.
Na aanmelding volgt nog nadere informatie.

Groetjes van de Jeugdcommissie
Kees Nagelkerke en Mike Piepenbroek