Slechte vangsten bij 4e wedstrijd aan het Voedingsknaal.

Maandag, 20 mei 2013

23 deelnemers en het lange wachten aan het Voedingskanaal.

Voorafgaand aan de wedstrijd goede berichten over de vangsten aan het Voedingskanaal dus iedereen was erg benieuwd. De beloofde regen bleef gelukkig uit en met een gehele droge zaterdagmorgen mochten we niet echt mopperen. Over de vangsten kunnen we kort zijn: ”Dramatisch”. . . . . maar zoals altijd ook vandaag weer een winnaar.

In vak A was het Chiel van Buren die met 1 brasem van precies 1 kilo zijn zoveelste vakoverwinning mocht bijschrijven. Alle andere deelnemers moesten het hier doen met grondels. De meeste wist Andre de Bruin te verschalken om zijn dag met een 2 en 140 gram af te sluiten.

In vak B was het evengoed pielen op enkele grondels maar toch ook hier nog 1 man die een brasem wist te haken. Frank Pfennigs schrok er zelf van! Zijn “platte”, voorn en grondel waren dik voldoende voor een 1 en net iets meer dan 1400 gram. Een 2 was er voor Fred van der Kooij die met rond de 20 grondels (hij was de tel kwijt geraakt) en iets meer dan 2 ons afsloot.

Kortom een dag om heel snel te vergeten!! Met net iets meer dan 3 kilo voor 23 deelnemers kunnen we niet zeggen dat het vandaag een succesnummer is geweest.

Volgende wedstrijd:
1 juni 2013, Stompaardse Plas (Bernisse), Zuidland. Het is te hopen dat de vis dan een beetje los is. Verzamelen zoals gebruikelijk om 06:30 uur.

De uitslagen en tussenstand van de zaterdagcompetitie 2013, zijn terug te vinden door in het menu "Wedstrijden" te klikken op "Zaterdagcompetitie 2013". Of door het klikken op deze link.

Foto's van deze wedstrijd zijn terug te vinden in het "Foto-album"