Pronk wint baarswedstrijd!

Maandag, 20 september 2021

Verslag Baarswedstrijd 18-9-2021.

Eindelijk was het zo ver, na coronatijd weer een wedstrijd roofvissen op baars in Spijkenisse.
Rond de klok van 9 uur kwamen de eerste deelnemers al binnen lopen op de verzamelplek Hengelsport Molenberg, de handen werden na lange tijd weer geschud en na een lekkere bak koffie wilden iedereen zich inschrijven voor deze dag.
12 vissers lieten zich deze dag niet ontgaan en gingen tegen 10 uur op stap om 4 uur lang de baars te belagen, sommige gebruikte kunstaas en sommige gebruikte wormen.

Duidelijk was dat de grootste baarzen op de worm werden gevangen, Wim van Amen ving er 3 in een kwartier tijd, 2 van 25cm en 1 van 31 cm, deze vis was gelijk de grootste baars van de dag en hij won een zak met aasjes wat aangeboden werd door Hengelsport Molenberg.

Nummer 3 deze dag was M v/d Vijver met 83 cm, nummer 2 was A.Schonherr met 91cm en de winnaar deze dag was M.Pronk met 99cm, dit was ook de winnaar van de Baarswedstrijd 2020 dus het was zeker geen toeval dat die toesloeg.

Grote afwezigen deze dag was onze jeugd. Dit is erg jammer er was namelijk ook wat prijsjes voor onze jeugd te verdienen maar die worden vastgehouden tot volgend jaar.

Vissers bedankt voor jullie aanwezigheid en Hengelsport Molenberg bedankt voor de gastvrijheid en de koffie en de geschonken prijzen.

Tot ziens bij de uitgave 2022.