30 Oktober en 11 December 2021, Snoek kampioenschap Nissewaard.

Vrijdag, 15 oktober 2021

30 Oktober & 11 December 2021, Snoek kampioenschap Nissewaard.
Op zaterdag 30 oktober & 11 December organiseert Hengelsportvereniging Ons Genoegen het kampioenschap snoekvissen van Nissewaard in Spijkenisse, waarbij gestreden zal worden om de titel Snoek kampioen 2021 met de daarbij behorende ere prijs.
Om voor de titel of een prijs in aanmerking te komen is het noodzakelijk om beide wedstrijden te vissen.
Inschrijven en verzamelen is op zaterdag 30 oktober & 11 December bij Hengelsport Molenberg, Oberonweg 270, te Spijkenisse vanaf 07.00 uur tot 07.45 uur.
Deelname is gratis.

De wedstrijddagen duren elk van 08.00 uur tot 13.00 uur, en om 13.30 uur zijn we dan weer voor de uitslag terug bij de verzamelplek.

Wedstrijd Voorwaarden:
●Er mag alleen gevist worden met 1 hengel. Het in bezit en bij je hebben van een 2e hengel aan de waterkant is deze dag niet toegestaan.
●Alleen vissen in de wateren van Spijkenisse.
●Alleen vissen met alle soorten doodaas en kunstaas, levend aas in bezit hebben is niet toegestaan.
●Maak een duidelijke foto van je vangst met een goed afleesbaar meetlint op een onthaakmat, vissen die niet op een onthaakmat liggen worden niet geteld.
●Neem een pen mee om uw vangst op de wedstrijdkaart te kunnen schrijven.
●Verder is het een must om een goede onthaaktang te hebben en een kniptang om de snoek zo veilig te kunnen onthaken zonder beschadiging.

Bij een gelijk aantal centimeters zal de meeste snoek tellen, is er dan nog een gelijk aantal dan zal de grootste snoek tellen, daarna zal het lot beslissen wie zich een jaar lang snoek kampioen van Nissewaard mag noemen.

Bij onvoorziene zaken beslist de wedstrijdleiding!
Ons Genoegen is niet aansprakelijk voor eventuele schade die op de wedstrijden opgelopen zijn.

Voor informatie kun je contact opnemen roofvis@onsgenoegen.com of met Arie Meijer 0652898234 of met Kees Nagelkerke 0624619856.