Wederom volop vis aan het Voornse Kanaal.

Zondag, 14 november 2021

Verslag 11e wedstrijd Voornse kanaal, Molshoek.

Zaterdagochtend 6 november stond weer het Voornse Kanaal op het programma. Deze keer locatie Molshoek om precies te zijn. Na de goede vangsten van twee weken geleden op de steigers gingen de deelnemers er ook vandaag weer goed voor zitten. Met de 8 aanwezige deelnemers kon er een ruim parcours worden uitgezet, ruimte voldoende voor iedereen. De voorn was weer volop aanwezig en dus hadden de meeste vissers een actieve ochtend, na afloop bleek dat het ook vandaag weer met de vaste stok moest gebeuren en dat de feederhengel er eigenlijk weer aan te pas kwam.

In vak A was er vakwinst voor Hans van der Torre die de slag er goed in had met de (korte) vaste hengel en genoeg aantallen wist te vangen, zijn totale vangstgewicht van 4.7 kilo was genoeg om 1 punt bij te schrijven. Op korte afstand van Hans volgde Wim Langstraat die met de lange stok minder aantallen ving maar wel de mooiere exemplaren wist te selecteren, 2 punten en 4.5 kilo kon hij noteren.

Op de kop van het B-vak kende Piet Zevenbergen een prima ochtend, vissen met de korte stok wist hij naast veel aantallen ook een dikke bonusplatte te vangen. Met 6 kilo pakte Piet het topgewicht van deze ochtend. Ook Piet Barendregt viste voornamelijk kort en wist bijna 4.5 kilo te verschalken, goed voor twee punten.