Wim en Rien winnen ook aan de Maaswijkvijver.

Maandag, 17 juni 2013

De 6e wedstrijd van de zomeravond was er één met aardig wat regen.

Door enkele afzeggingen met 18 man, nog altijd en aardig clubje natuurlijk. Vooraf was er door meneer Koos en meneer Henk (samen goed voor meer dan 150 jaar!!) al gevist aan de Maaswijk en hierbij werd er redelijk vis gevangen. Dat twee vissers of een redelijk volle plas een verschil is werd vanavond weer eens aangetoond. Het was erg lastig de vis aan de praat te krijgen en zij die daar wel in slaagden hadden weer veel moeite dit zo te houden gedurende de avond.

In vak A was wederom Wim Langstraat die met een knappe zak voorn en bijna 2 kilo aan het langste eind trok en er drie op een rij van maakte. Knap gedaan penningmeester! Een 2 voor de pantoffelman John de Neef die op het graag gewenste kantnummer 1 er een mooie avond van maakte met “maar” 1051 gram.

In vak B aan de wegkant was het op sommige delen echt pielen voor een paar vissen en in dit vak maakte de vangst van twee bonusvissen de avond voor twee man helemaal goed. Rien Boomsluiter is helemaal los en pakte een dikke 1 met bijna 3 kilo. De door hem gevangen “projectspiegel” staat op de plaat en is apart gewogen. Daar zal de karpercommissie blij mee zijn. Andre de Bruin had slechts wat kleine voorn maar wist zich veilig te vissen door een half uur voor de toeter van Koos een dikke zeelt te haken en veilig te landen om zo met bijna twee kilo 2 punten te scoren.

Volgende wedstrijd:
19 juni aan de Kometenstraat, verzamelen zoals gebruikelijk om 17:30 uur.