ZO 21 AUGUSTUS - DEMO-DAG HSV ONS GENOEGEN

Woensdag, 3 augustus 2022

Op zondag 21 augustus 2022 organiseert H.S.V. Ons Genoegen tussen 10:00 en 15:00 uur een grootse demonstratiedag aan de Westkade in het Centrum van Spijkenisse.

Op deze dag nodigen wij alle leden, belangstellenden en liefhebbers van de hengelsport en vooral jeugdvissers uit Spijkenisse en omgeving uit om zelf te ontdekken wat de mogelijkheden binnen onze geliefde sport zijn. Alle commissies van de vereniging zijn vertegenwoordigt en zullen een groot aantal onderdelen van de hengelsport tonen met volop tips die u een betere visser kunnen maken en voor nog meer visplezier zullen zorgen. Daarnaast zullen wij demonstreren hoe men verstandig dient om te gaan en te handelen met gevangen vis want een goede behandeling van de vis en de natuur beschouwen wij als een eerste zorgplicht.
Wat mag u verwachten;
•Demonstratie karpervissen
•Demonstratie method- en feedervissen
•Demonstratie vaste hengel vissen
•Demonstratie matchvissen
•Demonstratie kunstaasvissen
•Demonstratie jeugdvissen (bij voldoende belangstelling)
•Demonstratie vliegvissen (verzorgt door VV VP).
We hebben een delegatie van vliegvisvereniging Voorne Putten bereid gevonden om op deze dag de grondbeginselen van het vliegvissen te tonen, wanneer gewenst zelfs met uw actieve deelname bij het gooien van een lijn. Tevens zullen zij wat demonstraties op vliegbindgebied voor ons verzorgen.
Kortom een dag om niet te missen voor iedereen die belangstelling heeft voor de hengelsport in het algemeen en H.S.V. Ons Genoegen in het bijzonder. Voor alle belangstellenden wacht er in ieder geval een verkoelend presentje.

Vragen?
Mail naar secretaris@onsgenoegen.com of info@onsgenoegen.com of kijk op de website en Facebookpagina van H.S.V. Ons Genoegen.