Andre en Sven winnen 7e wedstrijd van de zomeravondcompetitie.

Zondag, 23 juni 2013

Bonusvissen bepalen de uitslag aan de Kometenstraat.

Door enkele afzeggingen opnieuw met 18 man. Dit keer vissen nabij Koos’ clubhuis. Bij het uitzetten viel de vieze bovenlaag van het water al op. Niet dat dit nu een reden is voor de slechte vangsten van deze alweer zoveelste zomeravond, maar het was soms wat lastig vissen. Was tenslotte gewoon wat afval uit de natuur. Restanten van eerdere vispartijen door anderen hebben we wel maar direct opgeruimd en meegenomen. Een gekke avond kunnen we het ook noemen. Zelden hebben we meegemaakt dat er NIET direct vanaf het begin vis werd gevangen . Een ieder moest heel heel heel lang wachten op een aanbeet en bij sommige zou die uiteindelijk helemaal niet komen. Dus knokken voor een paar visjes waarbij degene die een dikke bonusvis wist te vangen direct de topplaatsen zou bereiken op deze verder wel heerlijke avond. De aangekondigde onweersbuien zijn gelukkig uitgebleven en het was best aardig vertoeven aan de waterkant.

In vak A was het Andre de Bruin die een 1 wist te scoren met slechts 2 vissen!! Het gevangen voorntje was voor de afronding, de dikke brasem telde wel driedubbel vandaag. Zijn gewicht van net geen 1.5 kilo was ruimschoots voldoende. Pascal Vrijenhoek had even een beetje pech en miste een vis tijdens het scheppen maar zijn 2e plaats met slechts 917 gram stemde hem toch zeer tevreden.

In vak B was het Sven van der Voorn die met bijna 2 kilo aan het langste eind trok. Een klein schubkarpertje gaf hier duidelijk de doorslag. Peter Vrijenhoek deed vanavond niet onder voor Pascal en wist met 1.5 kilo (ook twee vissen waaronder een dikke zeelt) een mooie 2 te vissen.

26 juni aan de Schiekampsingel. We zien dus af van de locatie zoals genoemd op de site (Frans Halsstraat en Tankval). De resultaten van de laatste wedstrijden geven uw wedstrijdcommissie het gevoel hier goed aan te doen maar we geven geen garantie! We zullen het gaan zien.
Verzamelen zoals gebruikelijk om 17:30 uur.