11 maart OPEN DAG!!

Woensdag, 1 maart 2023

Hengelsportvereniging Ons Genoegen houdt op zaterdag 11 maart de traditionele “Open Dag” in het Dorsphuis te Hekelingen, Het bezoek adres is Lede 13. U bent van harte welkom vanaf 13:30 uur en de dag wordt traditioneel afgesloten vanaf 15:30 uur met de Tombola die dit keer als hoofdprijs heeft een vakantiecheque ter waarde van €150. Tweede prijs een boodschappen pakket en de derde prijs is een Dolce Gusto.

U kunt demonstraties verwachten van de karper commissie, wedstrijd commissie, roofvis commissie en er is een delegatie aanwezig van de Vliegvis Vereniging Voorne Putten die u alles bijbrengen van het vliegvissen tot binden van vliegen en hoe te casten met een vliegenhengel. Commissie Visstandbeheer en waterkwaliteit kan u alles uitleggen over de visstand en de waterkwaliteit in de viswateren van Ons Genoegen. Tevens bestaat de mogelijk om uw vergunning voor 2023 tegen gereduceerd tarief aan te schaffen.

Vragen?
Mail naar secretaris@onsgenoegen.com