3e jeugdwedstrijd gewonnen door Wesley Voogd

Maandag, 19 juni 2023

-- Foto's zie Foto-album op deze site --

Pfffff warmmm!!
Op zondag 11 juni heeft de jeugd hun 3e viswedstrijd gevist. Dit maal hadden we zes aanmeldingen. Er komen per wedstrijd steeds 2 deelnemers bij. Echt geweldig om te zien dat het animo onder de jeugdige vissers weer toeneemt.

Het was vandaag best wel een warme wedstrijddag. Gelukkig was het in de ochtend nog goed te doen met een heerlijk briesje over het water. Richting het middaguur werd het steeds warmer en hebben we de deelnemers blij kunnen maken met voldoende drinken en twee heerlijk ijsjes. Ook was het belangrijk om vooral goed te blijven insmeren.
Ondanks de hitte is er toch door elke deelnemer vis gevangen en ging iedereen met een leuk prijsje weer naar huis. Dagwinnaar was Wesley Voogd met 900 gram voorntjes, op de voet gevolgd door Sem Oosthoek met 640 gram aan vis. Het was beduidend minder dan de vorige wedstrijd, maar dat zal wel met het warme weer te maken hebben.

Onze volgende wedstrijd is op zondag 9 juli. Wellicht hebben we dan weer meer deelnemers. Wie zal het zeggen.
Ook dank aan de ouders die weer de moeite hebben genomen om hun kind(eren) te sponseren of te coachen. Wij zien jullie graag volgende keer weer terug.
A.s. zaterdag is er een regio wedstrijd voor de jeugd georganiseerd in Dordrecht. Namens onze vereniging doen er twee jeugdleden mee; Sem Oosthoek en Wesley Voogd. Wij wensen jullie heel veel succes en hopen op een mooie klassering.

Namens de jeugdcommissie
Mike en Kees