Zeer magere vangsten bij avondwedstrijd Bernisse.

Vrijdag, 30 juni 2023

Verslag avondwedstrijd Bernisse, 24 juni 2023.

Na vorig jaar ervaringen te hebben opgedaan met een avondwedstrijd op zaterdagavond, gingen de 10 deelnemers er op zaterdagavond 24 juni aan de slag aan de Bernisse voor de tweede editie van de avondwedstrijd. De commissie besloot twee vakken uit te zetten aan de Simonshaven zijde van de Bernisse; 5 man langs het fietspad (3 op de graskant en 2 in de gaten) en 5 man rond de punt. Onder zomerse omstandigheden ging iedereen van slag alleen bleek de vis niet mee te willen werken. Er is geen enkele brasem gevangen, enkele voorns en wat kleine vis bepaalden de uitslag. Na de wedstrijd waren er voor alle aanwezigen nog wat koele versnaperingen en wat lekkers, bedankt Linda en Sven! Tot de volgende keer, uw wedstrijdcommissie.

Uitslag per vak:

Vak A (fietspad Simonshaven)
1.Ed Verbaas 0,310 (3e vakprijs)
2.Rens van Bijsterveld 0
3.Pascal Vrijenhoek 0,420 (2e vakprijs)
4.Piet Zevenbergen 0,070
5.John de Neef 0,460 (1e vakprijs)

Vak B (punt Simonshaven)
6.Patrick Vroegh 0,480 (1e vakprijs)
7.Albert Kannegieter 0,070 (3e vakprijs)
8.Jaap Boer 0,120 (2e vakprijs)
9.Marcel Exter 0