19 augustus-Vaste stok moonlight wedstrijd!

Donderdag, 27 juli 2023

Schrijf je snel in!!

Zaterdag 19 Augustus 2023 zal de 1e editie van de "Vaste stok moonlight wedstrijd" gevist worden aan de Slikweg te Spijkenisse.
- Verzamelen om 17.00 uur.
- Aanvang wedstrijd 18.00 uur,
- Einde wedstrijd 20.30 uur.

Vissen op totaalgewicht.
De kosten per deelnemer bedragen €10,00 plus €2,50 voor een poule van de grootste of zwaarste vis in je vak.
Maximaal aantal inschrijvingen is 20 deelnemers.

Vind u het leuk om mee te doen dan graag uw aanmelding voor 15 augustus 2023 per mail aan
Albert Kannegieter op het volgende adres
visvriend@planet.nl

We houden de geldende reglementen aan van Sportvisserij Nederland aan wat betekent dat snoek en snoekbaars niet meetellen en paling niet in je net mag zitten vanwege de terugzetplicht van deze soort.

Voor vragen:
Albert Kannegieter