Een geweldige dag voor de jeugdviswedstrijd op 4 juni

Vrijdag, 9 juni 2023

De tweede wedstrijd van het jeugdvistournooi van HSV Ons Genoegen zit er weer op. Het was wederom een geweldige dag. Ten eerste hadden we vandaag ineens 4 deelnemers ipv 2. Twee vrienden, Colin en Mees, hadden besloten om ook mee te doen aan de wedstrijd. Zij kwamen nog enigszins onvoorbereid aan de waterkant, maar wij hebben ze snel op weg geholpen.
Ten tweede was het weer prachtig mooi en lekker visweer. Zonnetje en een beetje wind van opzij.
Ten derde; alle deelnemers hebben vandaag ook vis gevangen. Erg leuk om te zien dat er een aantal mooie Karpers zijn gevangen en voor de rest nog een brasem en wat voorn. Er is fanatiek gevist en er zijn ook menig grote vissen verspeeld.

Dagwinnaar was vandaag Wesley met maar liefst 6340 gram. Goede tweede was Mees met 1700 gram en derde was Sem met 560 gram. Colin sluit de rij als vierde met 160 gram.

Uiteraard hopen we volgende week zondag op weer zo’n mooie dag met een goede vangst voor elke deelnemer. Ook hopen wij dat er elke keer weer meer deelnemers aanhaken.
Per keer zijn er toch steeds weer leuke prijzen te winnen, zelfs als niet gewonnen hebt.

Bedankt voor jullie deelname en tot volgende keer maar weer.

Met vriendelijke groet,
Kees Nagelkerke en Mike Piepenbroek