Spannende 5e jeugdwedstrijd!

Donderdag, 17 augustus 2023

De 5e jeugdwedstrijd van 2023 was weer heel spannend.
Na de zomerstop zijn er toch weer 4 deelnemers komen opdagen, waarvan één nieuwe. Het weer was uitstekend en om 9.00 uur ging de wedstrijd van start. Al snel werd de eerste vis binnengehaald en daarop volgende er nog veel meer. Alle deelnemers hebben vis gevangen, soms hele mooie grote voorns en een bliek.

Dagwinnaar was dit keer onze kanjer Sem met 2600 gram, gevolgd door onze nieuwkomer Jaiden met 1440 gram en Wesley dicht daarop met 1040 gram. Mees was de hekkensluiter met slechts 160 gram. Door de eerste plek van Sem en derde plek van Wesley is het super spannend geworden. In de laatste wedstrijd zal duidelijk worden wie de grote prijs gewonnen heeft. Het gaat tussen Wesley en Sem.

De laatste wedstrijd is op:

Zondag 27 augustus.

We hopen dat we dan weer op een leuke hoeveelheid enthousiaste deelnemers.

P.s. Sem en Wesley mogen a.s. zaterdag deelnemen aan het Nederlandse kampioenschap voor de jeugd. Wie weet hebben we zondag een nationaal kampioen in ons midden.
Veel succes mannen!!

Namens de jeugdcommissie