Jeugdcompetitie 2023 zit er op.

Zondag, 10 september 2023

De 6e en tevens laatste jeugdwedstrijd van 2023 was ook weer heel spannend.
Het was de allesbepalende wedstrijd voor het clubkampioenschap 2023. Door de minder goede weersverwachting kwamen er slechts twee deelnemers opdagen, Sem en Wesley. Ook Mees kwam nog even langs maar had niet de beschikking over zijn visspullen en kon dus niet mee vissen.

Ook deze keer is Sem weer dag winnaar geworden met een mooie vangst van 4640 gram. Wesley werd tweede met 1640 gram. Hierdoor eindigde zowel Sem als Wesley op een gedeeld eerste plaats met ieder 5 punten. Op basis van gevangen hoeveelheid is uiteindelijk Wesley tot jeugdkampioen 2023 uitgeroepen.
Voor zowel de dag winnaar als onze kampioen zijn niet met lege handen naar huis gegaan.

Nationaal kampioenschap
Sem en Wesley hebben op zaterdag 26 augustus deelgenomen aan het Nederlandse kampioenschap voor de jeugd. Sem is uiteindelijk 5e geworden en Wesley 15de.
Grote klasse mannen!!

Tot volgend jaar.