Fantastisch resultaat: Adriaan wint 3-daagse en Giel wordt 5e.

Maandag, 19 augustus 2013

Adriaan Zevenbergen heeft de 3-daagse gewonnen welke is georganiseerd door HSV De Watergeus.

Vrijdag 16 augustus startte deze 3-daagse met 25 vissers aan het Brielse Meer.
Adriaan Zevenbergen wist daar een 3 te scoren en Giel van Buren een 5.
Lees hier het verslag van deze wedstrijd, op wedstrijdvissen.nl.

De tweede dag werd er gevist aan het Spui. Voor zowel Giel als Adriaan een water waar ze weten hoe ze de brasems in hun leefnet moeten krijgen. Met de zaterdagcompetitietitie zijn ze hier nauwelijks te verslaan, maar of ze echter ook met “de grote mannen” de strijd aan konden, was de grote vraag. Adriaan wist 15,8 kg te vangen, en Giel 12,7. Met respectievelijk een 3 en een vier, konden ze de strijd dus zeker aan.
Na twee dagen stond Adriaan 2e met 6 punten (2 punten achter achter Leo Koot), en Giel met 9 punten 7e.

Lees hier het verslag van deze wedstrijd, op wedstrijdvissen.nl.

Met tien deelnemers binnen 5 punten, beloofde de laatste wedstrijd aan het Kanaal door Voorne op voorhand, ontzettend spannend te worden. Adriaan had het staartnummer geloot, en had dus kans op een goed resultaat. Naast hem zat echter de nummer 1 van het klassement; Leo Koot. Giel die in het andere vak zat, wist met bijna 10 kg knap 2e te worden en eindigde daardoor in het eindklassement op een knappe 5e plek. Adriaan wist echter een nog beter resultaat neer te zetten: met maar liefst 20,4 kg wist hij zijn vak te winnen, en daarmee tevens de 3-daagse!!!!
Een geweldige prestatie!!